Obține beneficii exclusive după prima ta comandă.

30 de zile livrare gratuită

Garanție de satisfacție 100%

Zona București

Livrare

Coș

Termeni și condiții ale serviciului de colectare a ambalajelor cu garanție SGR

TERMENI ȘI CONDIȚII ALE SERVICIULUI DE COLECTARE A AMBALAJELOR CU GARANȚIE SGR

 

1. INTRODUCERE

1.1. Organizatorul serviciului de colectare a ambalajelor cu garanție SGR (denumit în continuare „Serviciul”) este SEZAMO S.R.L., cu sediul în Sat Ştefăneştii de Jos, Comuna Ştefăneştii de Jos, Str. Linia de Centură, Nr. 5, unitatea J2 si extindere depozit din clădirea BUN1 (inclusiv parcare), Camera C9.1F.26, parc industrial CTPark Bucharest North, Județ Ilfov, înregistrat la Registrul Comerțului sub nr. J23/3334/2024, având CUI 50031526, având Cod de Identificare Fiscală RO50031526, denumit în continuare „Sezamo” sau „Organizatorul”.

1.2. Acest document stabilește termenii și condițiile („Termeni și Condiții”) pentru utilizarea serviciului de colectare a ambalajelor cu garanție SGR oferit de Sezamo. Prin utilizarea acestui Serviciu, acceptați și sunteți de acord cu acești termeni și condiții.

1.3. Serviciul se desfășoară pe o durată nedeterminată.

1.4. Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica și/sau completa Termenii și Condițiile pe parcursul derulării Serviciului, precum și dreptul de a suspenda/înceta/întrerupe Serviciul, dar nu înainte de a anunța publicul în prealabil.

1.5. Pentru aducerea la cunoștința publicului, Termenii și Condițiile sunt disponibile, în mod gratuit, oricărei persoane interesate, pe website-ul www.sezamo.ro sau în aplicație, în secțiunea Termeni si Conditii.

1.6. Potrivit liberei decizii a Organizatorului, Serviciul poate fi mediatizat în scopul informării publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare și/sau cu rol informativ.

2. DESCRIEREA SERVICIULUI

2.1. De serviciu pot beneficia numai persoanele care au împlinit vârsta de 18 ani cu domiciliul sau reședința în aria de livrare a Sezamo, respectiv Municipiul București și Județul Ilfov (Voluntari, Balotești, Snagov, Afumați, Periș, Gruiu, Moara Vlăsiei, Ștefăneștii de Jos, Tunari, Otopeni, Mogoșoaia, Corbeanca, Ciolpani, Petrăchioaia, Grădiștea, Buftea, Chitila, Popești Leordeni și orice altă zonă disponibilă pentru livrare așa cum pot fi identificate pe site-ului  Organizatorului).

2.2. Sezamo.ro oferă un serviciu de colectare a ambalajelor cu garanție SGR direct de la domiciliul clienților. Prin intermediul Programului, cu ocazia livrarii unei comenzi efectuate prin intermediul platformei www.sezamo.ro sau a aplicației mobile Sezamo, Clienții pot returna curierului Sezamo, numai ambalaje SGR, indiferent daca acestea au fost achizitionate din platforma sau aplicatia mobila Sezamo sau de la alti comercianti. Prin intermediul Serviciului, la prima comandă ce contine produse cu ambalaj cu garanție SGR plasată pe Sezamo.ro incepand cu data activarii Serviciului, clientii primesc un set de 10 saci speciali pentru colectarea ambalajelor cu garanție, în care pot aduna ambalajele returnabile cu garanție SGR. Sacii speciali pentru colectare sunt transparenti, au un volum individual de 60 litri si sunt prevazuti cu sistem pentru a fi sigilati.

2.3. „Ambalajele SGR” și/sau „ambalaje cu garantie SGR” sau „ambalaje cu garantie” sunt prin definiția  legii ambalaje primare nereutilizabile din sticlă, plastic sau metal, cu volume cuprinse între 0,1 l şi 3 l inclusiv, utilizate pentru bere, mixuri de bere, mixuri de băuturi alcoolice, cidru, alte băuturi fermentate, sucuri, nectaruri, băuturi răcoritoare, ape minerale şi ape de băut de orice fel, vinuri şi spirtoase, care

poartă marcajul SGR în conformitate cu legislația aplicabilă și cu prezenții Termeni și Condiții. Nu fac obiectul SGR următoarele: ambalaje TetraPack, borcane, sticle de lapte, de iaurt, pahare de plastic sau sticla pentru băuturi, ambalaje de pungă în straturi, băuturi în cutie închisă de carton şi orice alt ambalaj care nu îşi poate păstra forma după golire și care nu au aplicat pe eticheta simbolul ”ambalaj cu garanție”.

3. PROCEDURA DE COLECTARE

3.1. Primirea Sacului de Reciclare
3.1.1. La prima comandă plasată de la data lansării serviciului de colectare, care conține cel puțin un produs cu ambalaj cu garanție, clienții primesc gratuit un set de 10 saci speciali pentru colectare. Pentru clienții Premium care beneficiază de 4 comenzi pe lună fără valoare minimă de comandă de 150 de lei, condiția pentru acordarea cadoului set de 10 saci speciali pentru colectare este plasarea unei comenzi de cel puțin 50 de lei.

3.2. Strângerea Ambalajelor Returnabile
3.2.1. Clienții trebuie să adune toate ambalajele cu garanție în sacul special Sezamo, asigurându-se că acestea sunt complet golite și au forma si etichetele intacte. Acceptăm ambalaje doar dacă sunt colectate în sacul special Sezamo, un sac transparent de 60 litri personalizat cu marca Sezamo, care poate fi sigilat. Sacul trebuie să fie curat și pe interior, și pe exterior, fără lichide scurse.

3.2.2. Setul de 10 saci de 60l, personalizati cu marca Sezamo, transparenti, sigilabili, nereutilizabili, pot fi achiziționați de către clienți din site-ul www.sezamo.ro și din aplicația mobilă Sezamo. Caracteristici sac: SEZAMO Saci pentru reciclare ambalaje SGR - 60l cu panglica pentru inchidere (pentru reciclare), 10 buc./rola, 40 de microni, 58cm x 67cm (Lxl).

3.3. Predarea Ambalajelor Returnabile
3.3.1. După umplerea sacului, acesta trebuie sigilat și predat curierului la următoarea livrare, clientul urmând să îi comunice curierului numărul de ambalaje din sacul sigilat.

3.3.2. Cantitatea maxima returnata de un client per livrare este determinata de dimensiunea ambalajelor si este  de  maximum  10  buc x PET 2 litri sau echivalentul in alte tipuri de ambalaje de dimensiuni mai mici, raportate la o capacitate a sacului de 60 litri.

3.3.3. Momentan, curierii Sezamo colectează 1 (un) singur sac per livrare.

4. GARANȚIA SGR

4.1. Credite Sezamo. Adăugarea Creditelor
4.1.1. Curierul va adăuga creditele pe loc în contul clientului, credite care pot fi utilizate la următoarea comandă Sezamo. Valoarea creditelor acordate este de 0,50 RON/ambalaj cu garanție returnat. Creditele acumulate pot fi vizualizate în secțiunea "Credite" din contul Sezamo. În acest caz, 0,50 credite = 0,50 RON în contul de client Sezamo.

4.2. Utilizarea Creditelor
4.2.1. La următoarea comandă, înainte de plasarea unei noi comenzi, în zona de checkout, clienții pot aplica creditele acumulate pentru a achita parțial  sau integral costului coșului de cumpărături.

4.2.2. Creditele primite pentru ambalajele cu garanție returnate vor fi valabile 1 (un) an de la data încărcării în contul de client Sezamo.

4.3. Transferul bancar al garanției SGR

4.3.1. Clienții au dreptul sa primeasca valoarea garanției prin transfer bancar. Transferul bancar va fi realizat la  solicitarea Clienților, doar cu acordul Sezamo şi cu suportarea comisioanelor bancare de către Clienți, conform prevederilor legale în vigoare. Pentru această metodă de restituire a garanției SGR, Clenții vor contacta serviciul Suport Clienți al Sezamo.

5. CONDIȚII SPECIALE

5.1. Pentru contractarea validă a Serviciului de Colectare este necesară îndeplinirea cumulativă a urmatoarelor conditii de către Client:

  • Ambalajele trebuie să aibă aplicat marcajul SGR "Ambalaj cu garanție", respectiv simbolul reprezentativ și codul de bare sunt vizibile si lizibile;
  • Ambalajele trebuie să fie complet golite, nedeformate, cu forma și etichetele intacte.
  • Acceptăm doar ambalaje colectate în sacul special personalizat cu marca Sezamo, umplut și sigilat. Sacul trebuie sigilat de către client înainte de predarea către curierul Sezamo;
  • Sacul este curat și pe interior, și pe exterior, fără lichide scurse;
  • Conformarea cu faptul că Sezamo colectează un singur sac per livrare.

6. FORȚA MAJORĂ ȘI CAZUL FORTUIT 

6.1.  În orice situație de forță majoră sau caz fortuit care împiedică sau întârzie, total sau parțial, executarea și continuarea Serviciului, Sezamo va fi exonerat de răspunderea privind îndeplinirea obligațiilor sale pentru perioada în care această îndeplinire va fi împiedicată.  

7. MODIFICĂRI ALE TERMENILOR ȘI CONDIȚIILOR. ÎNTRERUPEREA, MODIFICAREA, SUSPENDAREA ȘI ÎNCETAREA SERVICIULUI

7.1. Sezamo își rezervă dreptul de a modifica acești termeni și condiții în orice moment. Orice modificări vor fi comunicate clienților prin intermediul site-ului nostru.

7.2. Prezentul Serviciu poate fi întrerupt, modificat, suspendat sau poate înceta în orice moment în cazul în care Sezamo decide. De asemenea, Sezamo își rezervă dreptul de a modifica termenii și condițiile Serviciului și va face public acest lucru. Orice acțiune dintre cele enumerate anterior va fi adusă în prealabil la cunoștința publicului prin publicare pe pagina Termeni si Conditii

8. PROTECȚIA DATELOR PERSONALE 

8.1. Datele cu caracter personal ale Clienților vor fi prelucrate potrivit politicii Sezamo de prelucrare a datelor personale, disponibilă pe www.sezamo.ro în Secțiunea „Politica de confidențialitate” https://www.sezamo.ro/articol/politica-confidentialitate.

8.2. Datele cu caracter personal ale Clienților ce vor contracta Serviciu vor fi prelucrate pentru organizarea şi prestarea Serviciului.

9. ALTE REGLEMENTĂRI 

9.1. În caz de tentativă sau fraudă a sistemului, abuz sau orice acte îndreptate împotriva și la adresa Sezamo, acesta își rezervă dreptul de a lua toate măsurile necesare pentru remedierea situației și tragerea la răspundere, în condițiile legii, a celor vinovați. Sezamo nu își asumă răspunderea pentru imposibilitatea contractării Serviciului din cauza unor erori de software sau din cauza unor cauze care nu depind direct de Sezamo, cum ar fi defecțiuni tehnice ale furnizorului de servicii de internet ș.a.m.d..

10. CONTACT

10.1. Pentru orice întrebări sau nelămuriri, vă rugăm să ne contactați de Luni până Vineri în intervalul 6:00 - 23:00, iar în zilele de Sâmbătă și Duminică în intervalul 7:00 - 23:00 la numarul de telefon 0800 894 077 sau pe adresa de e-mail clienti@sezamo.ro.

SEZAMO S.R.L.